Potulky parfémovým svetom nás zavedú do domovského mesta britskej značky Burberry. Aká je jeho tvár a podoba v podaní dámskeho parfému?

Rok: 2006

Nos: Dominic Ropion a Jean-Marc Chaillan

Londýn. Tradičný, historický, upršaný, ale aj kozmopolitný a moderný. Mesto mnohých tvárí a bohatej kultúry. Vie ukázať aj inú, ako kamennú a vážnu tvár? Burberry sa nám snaží ponúknuť obraz mesta „starého a súčasného“. Odrážajú sa tieto kontrasty aj v samotnej vôni?

Londýn zaliaty slnkom

Zloženie:

Hlava: zemolez, tangerínka, ruža

Srdce: jazmín, pivonka, klementínka

Základ: pižmo, santalové drevo, pačuli

Popis:

Vôňa sa otvára sviežim, miestami až chladivým úvodom. Nepresladená kombinácia ovocia a kvetov sa postupne rozvíja od hlavy až po telo parfému. Pomarančové tóny spolu s ružou sú šťavnatým uvítaním. Raz vyniká viac ovocná zložka tangerínky, inokedy jej konkuruje suchšia sladkosť ruže. Ovocie nemá gurmánsky charakter a pomarančovo-mandarínkové tóny zotrvajú pomerne dlhý čas. Eleganciu dodávajú parfému biele kvety, ktoré majú vzdušný, ľahký charakter. Ten sa neskôr usadí po boku pižma a drevitých tónov santalu.

Herečka Rachel Weisz v kampani na Burberry London

Pocit, ktorý vyvoláva:

Vôňa je príjemná a nenáročná na nosenie, skôr elegantná a dalo by sa povedať aj klasická. Srdce vône je krásne vyvážené a harmonické. Parfém je stelesnením a odrazom doby, v ktorej vznikol, jej zrkadlom a zároveň aj spomienkou. Zachytáva bezstarostnosť a ľahkosť dňa, akoby sa snažil zvečniť radostné momenty prežité v meste, venované sebe a objavovaniu toho, čo nám robí radosť. Pripomína babie leto, prichádzajúcu jeseň a pocit zmeny vo vzduchu. Stelesňuje štýl s nadhľadom, ktorý sa neberie príliš vážne, ale pritom je spôsobný a elegantný. Je ako prechádzka ulicami zaliatymi zapadajúcim slnkom, ideálne v nadčasovom outfite s trenčkotom.

Dojem:

Vzdušná, slnečná a elegantná vôňa. Zachytáva prívetivú tvár Londýna na sklonku zmeny spôsobenej príchodom nového ročného obdobia a láka k jeho spoznávaniu prostredníctvom prechádzok, záhrad a nabáda k objavovaniu menej známych zákutí tohto mesta.

Zaujímavosti:

Flakón vône je oblečený do károvaného poťahu so vzorom typickým pre značku Burberry a napríklad aj pre legendárne a klasické trenčkoty.

Tvárou kampane dámskeho parfumu je herečka Rachel Weisz a tvárou pánskej verzie je herec Ioann Gruffud.

Zdroje:

perfumenetwork.in, pexels.com, mojaparfimerija.com, pinterest. com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.